مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-18اقتصادي

دستورالعمل رفع گره معاملاتی اصلاح شد/ امیدها به کاهش «سهام قفل شده در صف فروش»


دستورالعمل رفع گره معاملاتی از سوی هیات مدیره سازمان بورس اصلاح شده و بر این اساس به نظر می رسد تعداد سهام قفل شده در صف فروش بتواند کاهش یابد و نقدشوندگی بازار افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص قفل معاملات سهام در صف فروش اعلام کرده بود که که سازمان بورس چند کار برای صف فروش در دستور کار دارد که بر اساس آن، اجازه انتشار اوراق برای خرید سهم را از سوی هلدینگ ها و شرکتهای سرمایه گذاری صادر خواهد شد؛ ضمن اینکه بحث افزایش تدریجی دامنه نوسان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی اعلام کرده بود که بازنگری در دستورالعمل رفع گره معاملاتی را در دستور کار دارد تا نقدشوندگی بهتری را در بازار شکل گیرد.

دهقان دهنوی گفت: باید کاری کرد که نقدشوندگی افزایش یابد؛ این درحالی است که سازمان بورس باید مسیری برای تبدیل شدن مجوز نوع دوم به مجوز نوع اول داشته باشیم و قرار نیست که اگر کسی در قالب شرکت کوچکی شروع کرد، هیچ وقت نتواند وارد مجوز نوع اول باشد؛ اما متناسب با ایجاد سابقه و نشان دادن نوع فعالیت کم کم به مجوزهای نوع اول از طریق دو تا سه مرحله صعود خواهد کرد.

بر اساس آنچه که خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده، در جلسه دیشب هیأت مدیره سازمان بورس، در تغییراتی که در دستورالعمل گره معاملاتی صورت گرفته اعلام شده که مجموع حجم معاملات در 5 روز از 5 درصد به 200 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل رفع گره معاملاتی اصلاح شد/ امیدها به کاهش «سهام قفل شده در صف فروش»

دستورالعمل رفع گره معاملاتی اصلاح شد/ امیدها به کاهش «سهام قفل شده در صف فروش»