مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-18اقتصادي

تشویق های تعرفه ای برای اجرای نسخه الکترونیکی


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: اهرم های تشویقی برای اجرای نسخه الکترونیکی درتعرفه های پزشکی 1400 در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی رضایی درباره تعرفه های پزشکی سال 1400 افزود: تعرفه های پزشکی سال 1400 توسط هیأت وزیران ابلاغ شده است که نقاط قوت مهمی دارد و با توجه به نرخ تورم سال گذشته، رشد تعرفه های پزشکی تا حدود زیادی خواسته های جامعه پزشکی را برآورده کرده و منجر به رضایت مندی نسبی خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نقاط قوت تعرفه های پزشکی سال 1400 این است که با توجه به قوانین برنامه توسعه کشور باید برنامه الکترونیکی را نیز پیش ببریم و در نتیجه در تعرفه های پزشکی سال 1400 دو نوع تعرفه مشخص شده که در این زمینه مشوق هایی برای نسخه نویسی الکترونیک هم در نظر گرفته شده است.

اگر نسخه ها به صورت الکترونیکی نوشته شود، دریافتی های پزشک به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

معاون سازمان بیمه سلامت بیان کرد: البته باید نظارت های لازم از طرف وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، تعزیرات و سایر دستگاه های نظارتی انجام شود تا از تعرفه های پزشکی سال 1400 سو استفاده نشود و کسی که به طور مثال نسخه را غیر الکترونیک نوشته، از تعرفه های الکترونیک استفاده نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق های تعرفه ای برای اجرای نسخه الکترونیکی

تشویق های تعرفه ای برای اجرای نسخه الکترونیکی