مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-18اجتماعي

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (29 فروردین ماه) در محدوده قابل قبول است اما افزایش غلظت آلاینده ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس دور از انتظار نیست.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (29 فروردین ماه) در محدوده قابل قبول است اما افزایش غلظت آلاینده ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابرپیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در صبح امروز (29 فروردین ماه) کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر وافزایش ترافیک صبحگاهی است.

طی روز با حاکمیت جو نسبتا پایدار و آرام، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها فراهم نخواهد شد همچنین با افزایش دما در ساعات بعدازظهر تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن باعث کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

در اواخر وقت نیز افزایش حجم ترافیک و تجمع ذرات معلق برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را در مناطق پرتردد به دنبال خواهد داشت، هرچند با افزایش تدریجی تندی باد در ساعات پایانی تا حدودی از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز

کاهش کیفیت هوای پایتخت طی امروز