مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-18ورزشي

زورآزمایی کرونا و محدودیت ها


همین که رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایین می آید، کرونا قدرت می گیرد و زورش را با گرفتن سلامتی و جان مردم به رخ می کشد، گویا این زورآزمایی تا کنترل کامل این بیماری ادامه خواهد داشت و کسانی که رعایت نکنند بازی را به کرونا خواهند باخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: خیلی اتفاقی دندانم شکست مجبور شدم در این اوضاع کرونایی به مطب دندانپزشکی مراجعه کنم، منشی پزشک گفت که فعلا نوبت نداریم به خاطر کرونا مراجعین کمتری پذیرش می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

آنچه که به چشم دیدم درست بود، به غیر از مراجعی که در اتاق پزشک بود، در اتاق انتظار فقط من بودم و پروتکل های بهداشتی را هم رعایت می کردند.

هنوز مزه عجیب دهانشویه ای را که به من داده بودند تا مبادا ناقل کرونا باشم و پزشک بتواند با خیال راحت دندانم را معاینه کند، مزه مزه می کردم از مطب خارج شدم، خیابان پاسداران سنندج مثل همیشه پر رفت و آمد و شلوغ بود، موقع آمدن به مطب پزشک، راننده تاکسی از مسافر کناری اش پرسید بازار تعطیل شده؟ و مسافر در جواب گفت: تعطیل که نه نیمه باز است.

همین باعث شد تا با وجود ترس از کرونا به سراغ بازار بروم و میزان رعایت محدودیت ها را به چشم ببینم، بسیاری از مغازه ها نیمه باز بودند و کرکره مغازه را تا نیمه پایین کشیده بودند، چراغشان روشن بود و فروشنده هم حضور داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورآزمایی کرونا و محدودیت ها

زورآزمایی کرونا و محدودیت ها