مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-18سياسي

بالاترین افتخار ارتش اعطای عنوان طیبه از سوی ولی امر مسلمین است


همدان_ فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پیامی بالاترین افتخار ارتش را اعطای عناوین «ارتش حزب الله» و کلمه «طیبه» از سوی ولی امر مسلمین عنوان کردند.

- همدان_ فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پیامی بالاترین افتخار ارتش را اعطای عناوین ارتش حزب الله و کلمه طیبه از سوی ولی امر مسلمین عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان و حجت الاسلام حسین علیی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن 29 فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است: ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبّه است.

امام خامنه ای (مد ظله العالی) 29 فروردین ماه، روز بزرگداشت ایثارگری ها و رشادت های غیورمردان سلحشوری است که سرفرازانه ایستادند و در دفاع از حریم ولایت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم کردند.

امروز ایران بزرگ مرهون دلاورمردی ها و حماسه آفرینی های ارتشیان انقلابی و غیور در همه عرصه های مورد نیاز نظام و انقلاب است و بدون شک بالاترین افتخار ارتش، اعطای عناوین ارتش حزب الله و کلمه طیبه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین افتخار ارتش اعطای عنوان طیبه از سوی ولی امر مسلمین است

بالاترین افتخار ارتش اعطای عنوان طیبه از سوی ولی امر مسلمین است