مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 02:152021-04-17ورزشي

شانس نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه المپیک کمتر از قبل شد


با برگزاری رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه و نتایج به دست آمده در این منطقه، شانس نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ جهانی کمتر از قبل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تنیس روی میز از جمله رشته های اعزامی ورزش ایران به بازی های 2020 توکیو خواهد بود.

این اعزام به واسطه عملکردی که نیما عالمیان در مسابقات انتخابی آسیای میانه داشت و سهمیه ای که با پیروزی در فینال این رقابت ها به دست آورد، برای تنیس روی میز مسجل شده است.

البته تنیس روی میز ایران امیدوار است همچون دو دوره پیشین بازی های المپیک، بتواند برای بازی های توکیو هم نوشاد را در اختیار داشته باشد اگرچه محاسبات المپیکی شانس وی را برای این اعزام کمتر از قبل کرده است.

بعد از حذف نوشاد عالمیان از مسابقات انتخابی آسیای میانه و ناکامی از دستیابی به تک سهمیه مصوب این رقابت ها، این امید وجود داشت که وی بتواند از طریق رنکینگ جهانی صاحب سهمیه شود؛ رنکینگی که نوشاد عالمیان رده 72 آن را در اختیار دارد.

یکی از بازیکنانی که در رنکینگ جهانی تنیس روی میز موقعیتی بهتر از نوشاد عالمیان دارد مارسل آکوییرو است که رده 62 را در اختیار دارد.

این بازیکن در مسابقات انتخابی المپیک منطقه آمریکای لاتین نتوانست کسب سهمیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه المپیک کمتر از قبل شد

شانس نوشاد عالمیان برای کسب سهمیه المپیک کمتر از قبل شد