مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 00:052021-04-17بين الملل

فروشگاه های پورتلند آمریکا به آتش کشیده شد/ تهدید پلیس به کاربرد زور


شهر پورتلند در ایالت اورگن آمریکا شامگاه شنبه شاهد به آتش کشیدن فروشگاه ها به دست معترضانی بود که خشم خود را نسبت به خشونت و تبعیض پلیس علیه رنگین پوستان نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تظاهرات در آمریکا در اعتراض به تبعیض نژادی و رفتار خشن پلیس این کشور با رنگین پوستان همچنان در ایالت های مختلف ادامه دارد.

بر اساس گزارش های منتشر شده از صحنه درگیری ها در شهر پورتلند در ایالت اورگن آمریکا، چند صد نفر از شهروندان آمریکایی با به آتش کشیدن فروشگاه ها خشم خود را نسبت به خشونت پلیس علیه رنگین پوستان از جمله سیاه پوستان نشان دادند.

پلیس پورتلند با انتشار بیانیه ای در شبکه های اجتماعی تظاهرات و خشم مردم را فعالیت های گسترده مجرمانه توصیف کرد و از معترضان خواست مناطق آشوب زده را ترک کنند.

پلیس این ایالت همچنین مدعی سرقت اموال فروشگاه ها از جمله فروشگاه های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه شد و تظاهرات کنندگان را به استفاده از زور علیه آنان تهدید کرد.

طبق تصاویر منتشر شده از صحنه اعتراضات، سطل های زباله و خودروهای حمل بار توسط معترضان در نزدیکی یک فروشگاه تلفن همراه در مرکز شهر به آتش کشیده شد.

بنا به گفته شاهدان عینی، چندین بار صدای تیراندازی از محله های پایین شهر پورتلند شنیده شده، تیراندازی هایی که تاکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه های پورتلند آمریکا به آتش کشیده شد/ تهدید پلیس به کاربرد زور

فروشگاه های پورتلند آمریکا به آتش کشیده شد/ تهدید پلیس به کاربرد زور