مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-17پزشكي

سخنگوی جمعیت هلال احمر:


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛سخنگوی جمعیت هلال احمر اعلام کرد که این جمعیت به محض صدور مجوز تهیه واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت پیگیری ها و رایزنی های خود برای تامین واکسن را آغاز کرده است.

- بیش از 3ماه دنبال تهیه واکسن کرونا بودیم، اما مجوز نداشتیم/تشریح ماجرای 13میلیون یورو به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛سخنگوی جمعیت هلال احمر اعلام کرد که این جمعیت به محض صدور مجوز تهیه واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت پیگیری ها و رایزنی های خود برای تامین واکسن را آغاز کرده است.

محمدحسن قوسیان مقدم درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون تهیه واکسن کرونا از سوی جمعیت هلال احمر گفت: نزدیک به چهارماه است که جمعیت هلال احمر برای تهیه و تامین واکسن کرونا در حال تلاش و پیگیری است و حتی رایزنی هایی را نیز با کشور های چین، روسیه و هند برای تامین واکسن داشت، اما با توجه به اینکه مجوز تامین واکسن از سوی وزارت بهداشت صادر نشده بوده، امکان تهیه آن از سوی هلال احمر وجود نداشت.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت مجوز تهیه واکسن از سوی هلال احمر را به تازگی و از تاریخ 14 فروردین ماه 1400 صادر کرده است، گفت: به محض دریافت مجوز هلال احمر مجددا پیگیری ها و رایزنی های خود را آغاز کرده و امیدواریم بتوانیم نسبت به تامین واکسن اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی جمعیت هلال احمر:

سخنگوی جمعیت هلال احمر: