مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-17بين الملل

روزنامه فلسطینی: آمریکا با تعویق انتخابات قانونگذاری فلسطین مخالفتی ندارد


یک منبع آمریکایی به روزنامه «القدس المقدسیه» اعلام کرد، اگر فلسطینیان تاریخ مناسب تری را انتخاب کنند، دولت آمریکا با به تعویق انداختن انتخابات قانونگذاری فلسطین مخالفت نمی کند.

- یک منبع آمریکایی به روزنامه القدس المقدسیه اعلام کرد، اگر فلسطینیان تاریخ مناسب تری را انتخاب کنند، دولت آمریکا با به تعویق انداختن انتخابات قانونگذاری فلسطین مخالفت نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس المقدسیه به نقل از این منبع آمریکایی نوشت، ایالات متحده نسبت به مشارکت فلسطینیان در روند سیاسی برای انتخاب نمایندگان و رهبران خود دید مثبتی دارد و واشنگتن از چالش های پیش روی فلسطینیان آگاه است که از جمله آنها پیچیدگی های سیاسی در کرانه باختری و نوار غزه، بحران شیوع ویروس کرونا و بن بست و وخامت اوضاع اقتصادی است.

منبع مذکور در پاسخ به سوال این روزنامه در خصوص اینکه آیا بین دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و رهبری فلسطین در رام الله در مورد به تأخیر انداختن انتخابات تماس هایی وجود داشته است یا خیر، تاکید کرد: کاخ سفید همچنان در این خصوص سکوت کرده است چرا که این امر، مربوط به فلسطین است و تماس هایی بین مقامات آمریکایی و فلسطینی در سطح کارگروه هایی وجود داشت که در جریان آن چندین مسأله از جمله ارائه حمایت مالی و اقتصادی و کمک به آژانس امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه فلسطینی: آمریکا با تعویق انتخابات قانونگذاری فلسطین مخالفتی ندارد

روزنامه فلسطینی: آمریکا با تعویق انتخابات قانونگذاری فلسطین مخالفتی ندارد