مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-17اقتصادي

آغاز دوره جامع آموزشی مبارزه با پولشویی در بانک توسعه تعاون


مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اعلام خبر شروع برگزاری برنامه های آموزشی در سال 1400 از آغاز برنامه آموزشی یکساله مبارزه با پولشویی از نیمه دوم فروردین ماه در بانک توسعه تعاون خبر داد.

- مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با اعلام خبر شروع برگزاری برنامه های آموزشی در سال 1400 از آغاز برنامه آموزشی یکساله مبارزه با پولشویی از نیمه دوم فروردین ماه در بانک توسعه تعاون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون ، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای توسعه دانش همکاران صف در حوزه مبارزه با پولشویی و پاسخگویی اثربخش به نهادهای نظارتی برنامه آموزشی یکساله تدوین و به همه مدیریت شعب استانها ابلاغ شده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش با اشاره به ضرورت طراحی برنامه آموزشی یکساله مبارزه با پولشویی گفت: حوزه مذکور از زمینه های مورد توجه و تاکید بانک مرکزی ج.

ا.

ا می باشد و تحقق این برنامه بر توسعه قانون گرایی، شفافیت و شهرت بانک توسعه تعاون کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به حرکت در جهت تحقق شعار اضافه کرد: برنامه های آموزشی بانک توسعه تعاون در چارچوب راهبردهای ابلاغی مدیرعامل بانک و همسو با شعار سال طراحی و تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره جامع آموزشی مبارزه با پولشویی در بانک توسعه تعاون

آغاز دوره جامع آموزشی مبارزه با پولشویی در بانک توسعه تعاون