مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-17بين الملل

ورود ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه به آب های بحرین


منابع خبری از ورود ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه به آب های بحرین خبر دادند.

- ورود ناو هواپیمابر "شارل دوگل" فرانسه به آب های بحرین منابع خبری از ورود ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه به آب های بحرین خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الخلیج آنلاین اعلام کرد که ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه به عنوان بخشی از وظایف گروه هوایی ـ دریایی Clemenceau 21 در بحرین لنگر انداخت.

در همین راستا، جروم کوشار، سفیر فرانسه در بحرین در بیانیه ای در این باره اظهار کرد: ورود بخشی از گروه هوایی ـ دریایی به بحرین به طور کامل جایگاه استراتژیک اختصاص داده شده توسط فرانسه برای مقابله با تروریسم، امنیت و ثبات خلیج (فارس) و خاورمیانه و همچنین آزادی ناوبری در این دریایی بسیار مهم را نشان می دهد.

وی افزود: مأموریت Clemenceau 21 همچنین نماد ویژه ای از همکاری، همبستگی و اعتماد است که کشورهای درگیر در مقابله با تروریسم، به ویژه فرانسه و ایالات متحده را متحد می کند.

سفیر فرانسه گفت: نیروی دریایی فرانسه همچنین به عنوان بخشی از نیروهای دریایی مشترک موسوم به CMF ائتلاف چند ملیتی متشکل از 33 کشور فعالیت می کند.

طبق این بیانیه، فرانسه به ویژه در زمینه پشتیبانی مستقیم از کارگروه مشترک CTF 150 فعالیت می کند؛ که یکی از سه گروه ویژه نیروهای مشترک نظامی است و با قاچاق غیرقانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه به آب های بحرین

ورود ناو هواپیمابر شارل دوگل فرانسه به آب های بحرین