مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-17بين الملل

تحصیل در کانادا


رفاه فراهم شده برای شهروندان کانادایی موجب شده تا این کشور در میان برترین کشورهای جهان برای زندگی قرار گرفته و هر ساله از تمامی نقاط جهان درخواست های بی شماری را برای اعطای ویزا دریافت کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام موسسه رجبی، وجود دو زبان رسمی در میان شهروندان این کشور به شما کمک می نماید تا فرصت های گستره تری پیش رویتان قرار گرفته و بتوانید از همان ابتدا برای تمامی مراحل زندگی خود برنامه ریزی نمایید.

در این متن با کارشناسان موسسه رجبی همراه باشید تا با اطلاع از شرایط تحصیل در کانادا بتوانید به درست ترین انتخاب ممکن دست یافته و با خیالی آسوده گام های خود جهت تحصیل به این کشور را بردارید .

در صورت علاقه به دریافت اطلاعات بیشتر و یا هر گونه سوال با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

سیستم آموزشی کانادا دلیل شهرت دانشگاه های کشور کانادا را می توان بهره مندی از سیستم آموزشی قویی دانست که تنها مختص به آموزش عالی این کشور نبوده و از همان سال های نخست تحصیل در مدارس آغاز می شود .

سیستم آموزشی کانادا بدین صورت است که گرچه هر ایالت با توجه به شرایط خود می تواند قوانین جداگانه ای را تصویب کند اما در مجموع از سیستم واحدی در روند آموزشی پیروی می کند و تمامی دانش آموزان از خدمات و امکانات یکسان بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا