مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-17سياسي

مردانی: وضعیت کرونایی کشور فاجعه است/ تخت بیمارستانی خالی نداریم!


وقتی تخت های «آی سی یو» بیمارستانها پر می شود معنای آن این است که تعداد بیماران با حال وخیم زیاد شده و از بین کسانی که لوله تراشه برای تنفس مصنوعی به حلقشان می گذارند حدود 80 درصد فوت می کنند و این یعنی فاجعه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مسعود مردانی، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با نیاز پیدا نکند و گر نه بیچاره می شود.

مردم و مسئولان شاید تا زمانی که مرگ بیماران را از نزدیک نبینند به وخامت اوضاع پی نبرند، از همه می خواهم برای اینکه به چنین وضعیتی گرفتار نشوید، در خانه بمانید، تعطیلی را اجرا و رعایت کنید، از دورهمی ها به هر شکل جدا خودداری کنید و افرادی که در معرض خطر هستند اگر به هر واکسن دسترسی پیدا کردند سریعا واکسن بزنند.

فوق تخصص بیماری های عفونی ادامه داد: با توجه به وخامت اوضاع، اکنون زمان انتخاب واکسن نیست، برخی افراد می پرسند فلان واکسن را بزنیم یا نزنیم.

زمان این حرفها نیست هر واکسنی که در اختیار افراد قرار دادند بزنند، کسی که واکسن بزند حتی اگر عوارض مختصری هم داشته باشد اما دیگر نمی میرد و امکان ناقل بودن این افراد نیز به حداقل ممکن می رسد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: وضعیت کرونایی کشور فاجعه است/ تخت بیمارستانی خالی نداریم!

مردانی: وضعیت کرونایی کشور فاجعه است/ تخت بیمارستانی خالی نداریم!