مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-17سياسي

آیت الله رییسی برای انتخابات حاضر شود وحدت جمعی حول ایشان حفظ خواهد شد


اگر آیت الله رییسی برای انتخابات حاضر شود، وحدت جمعی حول محور ایشان حفظ خواهد شد و حزب تیم خود را به ایشان عرضه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اولین اجلاس دبیران استانها و شهرستان های حزب موتلفه اسلامی در سال 1400 به صورت مجازی برگزار شد.

در این اجلاس اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: توانایی و سابقه، دارا بودن برنامه کاربردی مشتمل بر کلیات و جزییات و داشتن تیم متخصص از مهم ترین مولفه های کاندیداهای موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان سابقه تشکیل و فعالیت شورای وحدت تأکید کرد: ما در گام دوم به سمت تجمیع نیروهای انقلاب و حضور سلیقه های مختلف در زیر چتر شورای وحدت بوده و هستیم و نظر ما بر عدم اختلاف است.

بادامچیان ادامه داد: در انتخابات مجلس یازدهم ما در شورای ائتلاف حضور داشتیم و این دوره نیز با نظر روحانیت قرار شد با آنها تجمیع شویم اما آنها نپذیرفتند و به دلیل آنکه محور ما عدم اختلاف بود علیرغم تلاش برخی برای ایجاد اختلاف، به دلیل تفکر وحدت ساختاری و تشکیلاتی شورای وحدت که منجر به وحدت فهرستی می شود در استان ها و تهران با مشکلی روبرو نشدیم.

وی افزود: پیوند با روحانیت در سراسر کشور ثمرات خوبی در گام دوم انقلاب برای ما به همراه خواهد داشت؛ در ریاست جمهوری، سیاست بر این مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی برای انتخابات حاضر شود وحدت جمعی حول ایشان حفظ خواهد شد

آیت الله رییسی برای انتخابات حاضر شود وحدت جمعی حول ایشان حفظ خواهد شد