مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-17اقتصادي

ضرورت جلوگیری از کشت دوم کشاورزان/ آبرسانی از تالوار به همدان ضروری است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بر ضرورت جلوگیری از کشت دوم کشاورزان تاکید کرد و گفت: آبرسانی از سد تالوار به همدان ضروری است وگرنه در غیر این صورت در بخش هایی از همدان آب جیره بندی می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار ظهر امروز در جلسه انسجام بخشی آب با بیان اینکه امسال دغدغه ویژه ای از بابت تامین آب داریم اظهار کرد: بر همین اساس جلسات متعددی به منظور رصد و رفع مشکلات برگزار شده است.

  وی با تاکید بر اینکه اولین بار نیست که ما با شرایط بحرانی مواجه می شویم بیان کرد: طی 9 سال خدمت در این مجموعه، اجازه ندادیم مردم لحظه ای با قطعی آب مواجه باشند و به لطف خدا از این پس هم مدیریت خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان بر اعمال مدیریت فشار بر شبکه تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود تقاضا داریم جهاد کشاورزی و فرمانداری ها نیز بر جلوگیری از کشت دوم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آبرسانی اضطراری از خط انتقال تالوار باید تا تیرماه عملیاتی شود گفت: در صورت عدم تامین آب از این منبع ممکن است در بخش هایی از همدان با جیره بندی مواجه شویم؛ بنابراین ضروری است در راستای پروژه آبرسانی از سد تالوار با حضور استاندار و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی جلسه اضطراری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از کشت دوم کشاورزان/ آبرسانی از تالوار به همدان ضروری است

ضرورت جلوگیری از کشت دوم کشاورزان/ آبرسانی از تالوار به همدان ضروری است