مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:302021-04-17فرهنگي

برگزاری نمایشگاه مجازی «روایت نقش»


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمایشگاه مجازی «روایت نقش» با همکاری موزه مرکزی شهدا و موزه هنرهای معاصر فلسطین خبر داد.

- مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمایشگاه مجازی روایت نقش با همکاری موزه مرکزی شهدا و موزه هنرهای معاصر فلسطین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی محل برگزاری فیزیکی نمایشگاه را در فرهنگستان هنر اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه تا دوم اردیبهشت ماه سال جاری بر روی پرتابل فرهنگستان هنر به آدرس اینترنتی http://honar.

ac.

ir قابل رویت است.

وی اظهار کرد: 40 اثر برگزیده نقاشی در دو بخش پرتره شهدا و آزاد در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است که آثار مربوط به هنرمندانی همچون کیخسرو خروش، مصطفی گودرزی، حبیب الله صادقی، کاظم چلیپاف و عبدالحمید قدیریان است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران موزه گردی مجازی را از جمله برنامه های این اداره کل برشمرد و افزود: سال گذشته بیش از 70 اثر کلیپ از آثار موزه های شهدا تهیه و در فضای مجازی منتشر شد و امسال تهیه و انتشار بیش از 100 کلیپ برنامه ریزی شده است.

وی برگزاری نمایشگاه از آثار هنری شهدا را در سال گذشته از جمله فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و افزود: سال گذشته نمایشگاهی تحت عنوان هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه مجازی «روایت نقش»

برگزاری نمایشگاه مجازی «روایت نقش»