مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:152021-04-17اجتماعي

تشدید محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی و گردشگری همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از تشدید محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی و گردشگری شهر همدان خبر داد.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از روز 21 فروردین و برابر آخرین تصمیم ستاد کرونای استان در مناطق تفریحی و گردشگری مانند بلوار ارم، مسیرهای گنجنامه، جاده حیدره و سد اکباتان محدودیت تردد وجود دارد.

وی با اعلام اینکه در مسیرهای جاده تفریحی حیدره و سد اکباتان روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 17 تا 22 محدودیت تردد اعمال می شود، تصریح کرد: این محدودیت در بلوار ارم و مسیر گنجنامه هر روزه اجرا می شود.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: محدودیت ترددها به دلیل افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، علاوه بر این طرح محدودیت شبانه نیز از ساعت 22 تا سه بامداد در همه شهر اعمال می شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته متقاضیان جاده حیدره بسیار زیاد و تردد در مسیرهای بلوار ارم و گنجنامه به نسبت کم بود، گفت: ترددهای داخل شهر بسیار محدود شده و هر روز تا ساعت 17 هیچ گونه محدودیتی نداریم که این قضیه قابل تقدیر است.

جمالی در پایان با تأکید بر اینکه همچنان مشکل تردد عابرین پیاده در شهر وجود دارد، مطرح کرد: عابرین پیاده سعی کنند از پل های عابر پیاده استفاده کنند و به هیچ وجه به صورت عرضی از بلوارها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی و گردشگری همدان

تشدید محدودیت تردد در مسیرهای تفریحی و گردشگری همدان