مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-17سياسي

تأمین 263 تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان کردستان


رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان از مشارکت فرهنگیان بسیجی برای تأمین 263 تلبت برای دانش آموزان کم برخوردار در استان خبر داد.

- محمد مؤمنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در ارتباط با اقدامات انجام شده در استان در جریان اجرای نهضت کمک مؤمنانه در سال گذشته، در اوایل شیوع هم به صدا و سیمای استان معرفی و در برنامه ای به عنوان افراد الگو و شاخص به بیان اقدامات جهادی شان پرداختند.

وی افزود: همچنین مسابقه نقاشی و دلنوشته در بین دانش آموزان برای تقدیر از معلمان فداکار در ایام کرونا برگزار شد که در این مسابقه 580 نقاشی و دلنوشته و نقاشی دریافت و به نفرات برتر نیز جوایزی اهدا شد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به این مطلب که در ایام کرونا فعالیت های آموزشی ادامه داشت ولی اقدامات پرورشی تعطیل بود، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع با کمک همکارانمان در دانشگاه فرهنگیان محتوایی با عنوان سواد رسانه ای؛ آسیب های فضای مجازی در قالب لوح فشرده تهیه و در اختیار واحدهای آموزش و پرورش قرار گرفت.

  مؤمنی در ارتباط با تأمین گوشی و تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار نیز گفت: در ارتباط با این موضوع از معلمان مناطق کم برخوردار خواسته شد تا در صورتی که تبلت بلااستفاده ای دارند به دانش آموزان کم برخوردار آن مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 263 تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان کردستان

تأمین 263 تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان کردستان