مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-17بين الملل

مراکز واکسیناسیون کووید-19 در گوگل مپ علامت گذاری شدند


با ساخت تعداد زیادی از واکسن های موثر، مبارزه با کووید-19 وارد مرحله ی جدیدی شده است و باید تا جایی که می توان افراد بیشتری را واکسینه کرد.

- با ساخت تعداد زیادی از واکسن های موثر، مبارزه با کووید-19 وارد مرحله ی جدیدی شده است و باید تا جایی که می توان افراد بیشتری را واکسینه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، اکنون گوگل، غول عرصه ی فناوری، مکان های تزریق واکسن را به گوگل مپ (نقشه ی گوگل) اضافه کرده است که می توان در ایالات متحده، کانادا، فرانسه، شیلی، هند و سنگاپور آن ها را مشاهده کرد.

این کار به تسریع فرایند واکسیناسیون کمک خواهد کرد.

کاربران تنها کافی است مراکز واکسیناسیون را درون این برنامه تایپ کنند تا نقشه ای ظاهر شود که مراکز واکسیناسیون نزدیک به کاربر روی آن علامت گذاری شده است.

هوش مصنوعی گوگل نیز به افراد کمک می کند تا واجد شرایط بودن خود را بفهمند و برای دریافت واکسن وقت بگیرند و حتی زمان زدن واکسن را در روز مقرر به آن ها یادآوری می کند.

این غول عرصه ی اینترنت اعلام کرده است که از مراکز واکسیناسیون حمایت می کند و همچنین 250 هزار دوز واکسن به کشورهای نیازمند اهدا خواهد کرد.

کارن دسالو(Karen DeSalvo) مدیر ارشد بهداشت در Google Health می گوید: ما از این همه گیری آموختیم که تا زمانی که همه در امان نباشند هیچکس در امان نخواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز واکسیناسیون کووید-19 در گوگل مپ علامت گذاری شدند

مراکز واکسیناسیون کووید-19 در گوگل مپ علامت گذاری شدند