مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-17پزشكي

هر هفته یک بخش جدید کرونا در دزفول اضافه می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ادامه تکمیل ظرفیت تخت های ویژه و عادی کرونا در بیمارستان گنجویان گفت: تقریبا هر هفته یک بخش جدید برای بیماران کووید – 19 راه اندازی می شود.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به ادامه تکمیل ظرفیت تخت های ویژه و عادی کرونا در بیمارستان گنجویان گفت: تقریبا هر هفته یک بخش جدید برای بیماران کووید – 19 راه اندازی می شود.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همچنان ظرفیت تخت های ویژه و عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان گنجویان دزفول تکمیل است و مرتب در حال ظرفیت سازی جدید هستیم و تقریبا هر هفته یک بخش جدید برای بیماران کووید – 19 راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه همچنان آمار مراجعه به بیمارستان بالا است، افزود: روزانه به طور متوسط 20 تا 30 بیمار جدید در بیمارستان گنجویان دزفول بستری می شوند و حدود 20 تا 30 بیمار نیز به صورت سرپایی داروهای خود را دریافت می کنند که با احتساب این موارد، روزانه 50 تا 60 بیمار در این بیمارستان پذیرش می شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با توجه به اینکه در این پیک با ویروس جهش یافته درگیر هستیم، وضعیت آینده قابل پیش بینی نیست و مردم باید با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر هفته یک بخش جدید کرونا در دزفول اضافه می شود

هر هفته یک بخش جدید کرونا در دزفول اضافه می شود