مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-17سياسي

دستگیری 3 عامل ضرب و شتم ماموران ستاد امر به معروف در کاشان


معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان از دستگیری سه عامل ضرب و شتم ماموران این ستاد در کاشان خبر داد.

- روح الله صنعتکار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق گزارش های مردمی مربوط به برگزاری یک مراسم پارتی و جشن تولد مختلط در یکی از مناطق حاشیه ای شهر کاشان اظهار داشت: برخی از همسایگان این منزل به دلیل سلب آسایش این موضوع را گزارش و موضوع در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه کردند، ابراز داشت: صاحب خانه و برخی از افراد حاضر با دیدن مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به آنها حمله و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مأموران این ستاد از ناحیه دست و پا و صورت مصدوم شدند، تصریح کرد: افراد مهاجم در نهایت شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در حین بازرسی از این منزل مقادیری از مشروبات الکی را کشف کردند، بیان داشت: مهاجمان نیز در هنگام حمله به مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر حالت عادی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 عامل ضرب و شتم ماموران ستاد امر به معروف در کاشان

دستگیری 3 عامل ضرب و شتم ماموران ستاد امر به معروف در کاشان