مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-17سياسي

جشنواره ملی و مجازی قرآن نور امید آغاز به کار کرد


در شرایطی که شیوع کرونا موجب تعطیلی بسیاری از برنامه های حضوری فرهنگی و مذهبی در سراسر کشور شده است، توجه به بسترهای فضای مجازی زمینه ساز بروز و رویش ظرفیت های جدید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا موجب تعطیلی بسیاری از برنامه های حضوری فرهنگی و مذهبی در سراسر کشور شده است، توجه به بسترهای فضای مجازی زمینه ساز بروز و رویش ظرفیت های جدید می شود.

وی خاطرنشان کرد: حالِ مردم ما از جهات مختلف، همچون حال مؤمنان زمان پیامبر (ص) در پی فشارهای شدید زمان احزاب تا پیش از فتح مکه است.

یکی از محورهای اساسی آیات الهی در سور مدنی در آن برهه، دادن اعتماد به نفس به مؤمنین برای پیروزی است که نشان می دهد دستگاه تبلیغی نظام اسلامی هم علی رغم توجه کلان به مفاهیم اساسی چون قرآن، کتاب زندگی یا قرآن، کتاب مقاومت ، باید در لایه های عملیاتی، به حل مسائل و رفع موانع و امیدبخشی به جامعه مبتنی بر وعده های الهی بپردازد.

حسینی واعظ ادامه داد: از همین رو سازمان تبلیغات اسلامی نیز بعد از تجربه اولین جشنواره مجازی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان سال گذشته، اولین سوگواره مجازی با قرآن در حماسه حسینی و جشنواره مجازی عطر قرآن در فجر انقلاب که مورد استقبال گروه های مختلف جامعه ایران اسلامی قرار گرفت، بر این آمد تا جشنواره ملی و مجازی قرآن نور امید را در 15 بخش مختلف، ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی و مجازی قرآن نور امید آغاز به کار کرد

جشنواره ملی و مجازی قرآن نور امید آغاز به کار کرد