مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-17فرهنگي

«شنای پروانه» رکورد فروش اکران آنلاین را شکست


فیلم سینمایی «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از 4 میلیارد لقب پرفروش ترین فیلم اکران آنلاین را از آن خود کرد.

- فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت با فروش بیش از 4 میلیارد لقب پرفروش ترین فیلم اکران آنلاین را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سامانه های پخش آنلاین، شنای پروانه ساخته محمد کارت، به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها 17 روز با فروش بالای 4 میلیارد و 295 میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست.

این در حالی است که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست به دست می شد که با این وجود ثبت چنین رکوردی قابل توجه است.

پیش از این فیلم سینمایی خوب، بد، جلف: ارتش سری رکورددار فروش آنلاین سینمای ایران بود.

به این ترتیب شنای پروانه که اکران آنلاینش را از 11 فروردین آغاز کرده بود در کمتر از 20 روز به این رکورد دست پیدا کرده است.

فیلم های سینمایی خروج ، زیر نظر ، طلا ، زن ها فرشته اند ، لتیان ، بی حسی موضعی ، حکایت دریا و بنفشه آفریقایی در رده های بعدی فروش قرار دارند.

بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شنای پروانه» رکورد فروش اکران آنلاین را شکست

«شنای پروانه» رکورد فروش اکران آنلاین را شکست