مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-17پزشكي

بیماران نیازمند خون را در ایام کرونایی فراموش نکنیم


مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: با توجه به هم زمانی ماه رمضان و شیوع موج چهارم بیماری کرونا، شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعات صبح و پس از افطار، - ایسنا/زنجان مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: با توجه به هم زمانی ماه رمضان و شیوع موج چهارم بیماری کرونا، شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی در ساعات صبح و پس از افطار، بدون نگرانی از جریمه محدودیت تردد شبانه به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

سیامک اسدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نیاز به خون و فرآورده های آن یک نیاز دائمی و همیشگی است و منحصر به زمان خاصی نیست، اظهار کرد: فرهنگ اهدای خون، تعمیق فرهنگ ایثار و نوع دوستی است و این مسئله با ماه مبارک رمضان نیز سنخیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان و شیوع موج چهارم بیماری کرونا، افزود: همانند سال های گذشته، همشهریان می توانند شیفت صبح و بعد از افطار برای اهدای خون به مراکز انتقال خون با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی مراجعه کنند.

این مسئول با بیان اینکه طبق هماهنگی های انجام شده، اهداکنندگان خون، شب در زمان محدودیت تردد شبانه توسط پلیس راهور استان جریمه نخواهند شد، تصریح کرد: مراجعه کنندگان باید شماره پلاک ماشین خود را به واحد پذیرش اعلام کنند تا لیست مراجعه کنندگان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران نیازمند خون را در ایام کرونایی فراموش نکنیم

بیماران نیازمند خون را در ایام کرونایی فراموش نکنیم