مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-17اقتصادي

احتمال جیره بندی آب در همدان


در صورت عدم تامین آب از خط انتقال تالوار ممکن است در بخش هایی از همدان با جیره بندی آب مواجه شویم.

- مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان بر بهره گیری از برنامه جامع راهبردی آب تاکید کرد و اظهار داشت: چنانچه قرار است مدیریت توزیع آب بنابر ضرورت انجام شود باید برنامه ریزی ها از هم اکنون در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از همدان، علیمردان طالبی صبح امروز شنبه 28 فروردین در جلسه انسجام بخشی آب و آبفای همدان با بیان اینکه عمده نگرانی های ما مربوط به خشکسالی است، گفت: باید مشخص شود آب پیش بینی شده از سد تالوار چه زمانی قرار است به منابع آبی ما تزریق شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان بهره گیری از راهکارهای نوین در مدیریت منابع آبی را الزامی دانست و گفت: باید مشخص شود آب سد تالوار چه زمانی به منابع آبی همدان تزریق می شود.

وی با تاکید بر اینکه البته به عقیده من مشکل آب همدان باید درون حوزه ای حل شود، عنوان کرد: باید با بهره گیری از راهکارهای نوین بتوانیم کمبود منابع آبی را از خود استان تامین کنیم.

شناسایی و برخورد با سازمان ها و نهادهای غیردولتی پرمصرف در همدان مدیر کل مدیریت بحران استانداری همدان همچنین ضمن اشاره به شناسایی سازمانها و نهادهای غیردولتی پرمصرف بیان کرد: شناسایی و برخورد با این گونه سازمانها باید در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جیره بندی آب در همدان

احتمال جیره بندی آب در همدان