مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-17بين الملل

تیک تاک ساعت برای بایدن؛ زمان به سرعت از دست می رود


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره مذاکرات بر سر بازگشت واشنگتن به برجام با هشدار نسبت به شکست دیپلماسی تاکید کرد: آمریکا باید هرچه سریع تر درخصوص برداشتن تحریم ها و ارائه یک نقشه راه معتبر برای احیای توافق هسته ای با ایران تصمیم گیری کند.

- یک روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره مذاکرات بر سر بازگشت واشنگتن به برجام با هشدار نسبت به شکست دیپلماسی تاکید کرد: آمریکا باید هرچه سریع تر درخصوص برداشتن تحریم ها و ارائه یک نقشه راه معتبر برای احیای توافق هسته ای با ایران تصمیم گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود نوشت: از ابتدای آوریل (ماه جاری میلادی) مقامات ایرانی در وین با همتایان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی و چینی خود که اعضای باقی مانده در توافق هسته ای هستند که آمریکا در سال 2018 از آن خارج شد، دیدار می کنند.

ایالات متحده به طور غیر مستقیم در این نشست ها شرکت می کند و دیپلمات های اروپایی نیز بین هیات ایرانی و هیات آمریکایی به ریاست رابرت مالی که نماینده ویژه رییس جمهور جو بایدن است، در حال آمد و شد هستند.

پنج شنبه ای که گذشت با وجود عدم اطمینان از تداوم نشست ها به دلیل خرابکاری در تاسیسات هسته ای نطنز که ایران مقصر آن را اسراییل دانسته است، گفت وگوها از سر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیک تاک ساعت برای بایدن؛ زمان به سرعت از دست می رود

تیک تاک ساعت برای بایدن؛ زمان به سرعت از دست می رود