مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-17اقتصادي

شکایت وزارت دادگستری آمریکا از هم پیمان ترامپ


وزارت دادگستری آمریکا از راجر استون ، نزدیک دونالد ترامپ شکایت کرده و گفته، او حدود دو میلیون دلار در قالب مالیات بر درآمد فدرال پرداخته نشده، - وزارت دادگستری آمریکا از "راجر استون"، نزدیک دونالد ترامپ شکایت کرده و گفته، او حدود دو میلیون دلار در قالب مالیات بر درآمد فدرال پرداخته نشده، بدهکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، در این شکایت ثبت شده نزد دادگاهی فدرال در فلوریدا ادعا شده که استون و همسرش نیدیا، از یک شرکت تجاری به منظور محافظت از درآمد شخصی شان در برابر جمع آوری اجباری محافظت کرده و به رغم بدهکار بودن میزان دو میلیون دلار در قالب مالیات ها، منافع و جریمه های نپرداخته، به تامین مالی یک سبک زندگی مجلل پرداخته اند.

استون در پاسخ گفته، صورتحساب مالیاتی او سالهاست که علنا مشخص بوده و ادعاها درباره برخوردار بودنش از سبک زندگی مجلل را یک جوک خنده دار خواند.

استون در بیانیه ای گفت: این یک نمونه دیگر از اقدام دموکراتها در استفاده از وزارت دادگستری به عنوان اسلحه در نقض حاکمیت قانون است.

من با این اتهامات دارای انگیزه سیاسی مبارزه خواهم کرد و من بار دیگر پیروز خواهم شد.

استون 68 ساله یک عامل سیاسی جمهوریخواهان و از بابت لباسهای خاصش و داشتن یک تتو از ریچارد نیکسون، رییس جمهور اسبق آمریکا روی پشتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت وزارت دادگستری آمریکا از هم پیمان ترامپ

شکایت وزارت دادگستری آمریکا از هم پیمان ترامپ