مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-17اقتصادي

«ضیافت» بازرسان در بازار زنجان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان از اجرای طرح ضیافت در استان زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان از اجرای طرح ضیافت در استان زنجان خبر داد.

اسماعیل مسلمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح ضیافت در استان زنجان، اظهار کرد: نظارت ها از هفته جاری در بازار استان زنجان افزایش یافته است و این نظارت ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سازمان صمت علاوه بر تامین کالاهای اساسی بر روند توزیع این کالاها در سطح استان نظارت دارد و این اقلام اساسی از طریق فروشگاه های منتخب صنفی در بین مردم توزیع می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه رصد بازار روزانه به صورت مستمر انجام می شود، ادامه داد: نظارت بر بازار گوشت قرمز، گوشت مرغ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم و سایر اقلامی که در ماه رمضان بیشترین مصرف را دارد، افزایش می یابد.

مسلمی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می شود برای ارتقای نظارت بر بازارها و جلوگیری از بروز تخلف، هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه 124 اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلف انجام شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان، از افزایش نظارت بر فعالیت نانوایی ها به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و خاطرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ضیافت» بازرسان در بازار زنجان

«ضیافت» بازرسان در بازار زنجان