مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-17سياسي

مسعود پزشکیان از انتخابات 1400 کناره گیری نمی کند


مسعود پزشکیان نماینده تبریز در مجلس و کاندیدای احتمالی انتخابات 1400 می گوید: من خودم بین اصلاح طلبی و اصولگرایی فرقی قائل نیستم ولی به هر حال دو جهت گیری در انتخابات مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، عضو کابینه دولت اصلاحات که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده گفت که با لاریجانی ائتلاف نمی کند و به نفع دیگر کاندیداهای اصلاح طلب نیز کنار نخواهد رفت.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی در انتخابات آیا برنامه ای برای مدیریت کشور دارد؟ گفت: با وجود سیاست های کلی نظام و برنامه 5 ساله توسعه که توسط مجلس تدوین می شود، دیگر نیاز نیست که برنامه ای بدهم.

وزیر بهداشت و درمان دولت اصلاحات معتقد است ستاد ملی مبارزه با کرونا نه رویکرد کارشناسانه دارد و نه دارای اختیارات لازم برای اتخاذات تصمیمات بزرگ است.

پزشکیان در عین حال راهکار مهار کرونا را قرنطینه می داند و تاکید دارد که با شل کن سفت کن نمی تواند این ویروس را ریشه کن کرد.

به عنوان سوال اول بفرمایید که آیا شما برای حضور در عرصه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری برنامه مدونی دارید؟ پزشکیان: منظور از برنامه در کشور ما با معنی اصلی آن تفاوت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود پزشکیان از انتخابات 1400 کناره گیری نمی کند

مسعود پزشکیان از انتخابات 1400 کناره گیری نمی کند