مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-17اقتصادي

معدوم سازی بیش از 330 کیلو فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در اسدآباد


رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از ضبط و معدوم سازی بیش از 330 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد از ضبط و معدوم سازی بیش از 330 کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

عادل بصیری محمدپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 450 مورد بازرسی از واحدهای عرضه و تولید مواد خام دامی شهر اسدآباد و آجین توسط بازرسان اداره دامپزشکی انجام گرفته که در این راستا بیش از330 کیلوگرم مواد خام دامی خارج شده از مصرف کشف، ضبط و امحاء شده است.

وی تعداد واحدهای فعال عرضه و تولید مواد خام دامی این شهرستان را در مجموع 230 واحد برشمرد و اضافه کرد: در این طرح از کلیه مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، لبنیاتی ها، خودروهای حمل فرآورده های خام دامی، سردخانه ها، رستوران های بین راهی و مراکز تهیه غذا توسط تیم بازرسی دامپزشکی شهرستان بازرسی انجام می گیرد.

بصیری محمدپور هدف از این بازدید و بازرسی ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور در زمینه حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم شهرستان با ضوابط مذکور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی بیش از 330 کیلو فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در اسدآباد

معدوم سازی بیش از 330 کیلو فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در اسدآباد