مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-17بين الملل

خیز یمنی ها برای آزادسازی مأرب؛ ارتش یمن، مأرب را از چند جهت محاصره کرد


منابع خبری گزارش دادند که روند عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن طی روزهای گذشته به گونه ای پیش رفته است، که این نیروها اکنون به سمت محاصره مرکز این استان حرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، امروز (شنبه)، درباره آخرین تحولات میدانی در استان مأرب گزارش دادند که روند عملیات های نظامی در این استان به گونه ای پیش می رود که پس از پیشروی ارتش و کمیته های مردمی نشینی محدود برای جلوگیری از تلفات انسانی در پی بمباران دیوانه وار جنگنده های ائتلاف سعودی و کشاندن تعداد زیادی از نیروهای منصور هادی به سوی خود، خبر داد که نقشه محاصره شهر از دو ورودی غربی و جنوبی مأرب در حال عملی شدن است.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که شامگاه پنجشنبه، ارتش و کمیته های مردمی یمن در غرب الطلعه الحمراء پیشروی داشته اند و توانسته اند ضمن تسلط بر حمه الحجیلی ، درگیری ها را التومه العلیا و التومه السفلی در پنج کیلومتری مقر فرمانهد منطقه سوم نظامی نیروهای منصور واقع در مناطق غربی استان مأرب بکشانند.

طبق این گزارش، نیروهای صنعاء، چند روز پیش، بر جبهه المشجح نیز سیطره پیدا کرده اند که گام رو به جلو، پس از پیشروی هفته گذشته در مناطق باقی مانده از وادی العطیف و تسلط بر قرن ملبوده انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز یمنی ها برای آزادسازی مأرب؛ ارتش یمن، مأرب را از چند جهت محاصره کرد

خیز یمنی ها برای آزادسازی مأرب؛ ارتش یمن، مأرب را از چند جهت محاصره کرد