مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-17سياسي

آخرین مهلت ثبت نام شرکت در انتخابات هیأت مدیره سهام عدالت


مدیر بورس منطقه ای البرز با اشاره به اینکه افراد کمی برای انتخابات شرکت های سهام عدالت ثبت نام کرده اند، گفت: امروز آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در انتخابات شرکت های سهام عدالت است و توصیه می شود افرادی که در این حوزه کاربلد هستند ثبت نام کنند.

- علیرضا نصرتی فر، مدیر بورس منطقه ای البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه امروز 28 فروردین ماه  آخرین روز ثبت نام شرکت در انتخابات شرکت های سهام عدالت است، گفت: کسانی که توانایی و تخصص کافی در این زمینه دارند در این فراخوان شرکت کنند و مدیریت سهام عدالت استان را به دست بگیرند.

وی حداقل مدرک لیسانس و سابقه کار مرتبط، توانایی و تخصص کافی را برای حضور افراد در انتخابات سهام عدالت ضروری دانست و ادامه داد: طی این انتخابات  5 نفر عضو هیأت مدیره و 2 نفر عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

  تاکنون افراد زیادی ثبت نام نکردند، بنابراین از افرادی که توانایی لازم را دارند، تقاضا  داریم برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

نصرتی فر همچنین از سهامداران عدالت خواست در سامانه سجام ثبت نام کنند و مرحله احراز هویت را طی کنند تا بتوانند در رای گیری شرکت کنند و به افراد شایسته برای عضویت در هیئت مدیره شرکت های سهام عدالت رای دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام شرکت در انتخابات هیأت مدیره سهام عدالت

آخرین مهلت ثبت نام شرکت در انتخابات هیأت مدیره سهام عدالت