مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-17اقتصادي

داستان دنباله دار قاچاق انسان در یزد/ مسئولان چاره اندیشی کنند


حضور اتباع خارجی غیرمجاز در یزد سال ها است که موجب بروز مشکلات عدیده ای برای مردم شده و چندسالی است که این مشکل با پدیده جدیدی به نام قاچاق انسان همراه شده و مسئولان تلاشی برای رفع این معضل ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، در تعریف واژه قاچاق چنین آمده که قاچاق چیزی است که ورود آن به کشور یا معامله آن از طرف دولت ممنوع است و در علم اقتصاد به صورت مشخص به کالایی که مخفیانه از مرزهای کشور وارد یا خارج شود، قاچاق می گویند.

با این تعریف، ورود و خروج انسان به ویژه از مرز کشور افغانستان موضوع قاچاق انسان برای برخی از مردم و مسئولان ملموس تر شد و واژه ای که تا پیش از این ذهن را به یاد باندهای پیچیده و مخوف انسان ربایی و فروش اعضای بدن می انداخت، امروز به قدری  به گوش مردم و مسئولان رسیده که به محض شنیدن آن به یاد پژوهای 405 و سمندهایی می افتند که سر ماشین چسبیده به زمین و عقب آن در بالاترین میزان ارتفاع قرار دارد و اتباع افغانستانی با شیوه ای رنج آور و دلخراش برای ورود غیرقانونی به ایران از آنها استفاده می کنند و گاه جان خود را از دست می دهند.

تصادف های بی پایان شوتی ها در جاده های استان خودروهای سواری که با وضعیت شرح داده شده نسبت به حمل غیرمجاز اتباع غیرمجاز در تعداد حداقل 10 نفر اقدام می کنند و با سرعتی عجیب و باور نکردنی در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان دنباله دار قاچاق انسان در یزد/ مسئولان چاره اندیشی کنند

داستان دنباله دار قاچاق انسان در یزد/ مسئولان چاره اندیشی کنند