مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-17سياسي

شعار و عناوین روزهای هفته روابط عمومی اعلام شدند


ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، شعار و عناوین روزهای امسال هفته روابط عمومی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، عناوین هفته روابط عمومی سال1400 با شعار محوری روابط عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست ها توسط ستاد برگزاری هفته روابط عمومی اعلام شد.

با توجه به نقش موثر روابط عمومی ها در حل مشکلات کلان و سازمانی کشور و همچنین اهمیت توجه به مسایل روز، در سال 1400 شعار نهمین هفته روابط عمومی پس از مشورت و تایید در جلسات شورای سیاست گذاری این رویداد، روابط عمومی؛ عامل پیوندها، مانع گسست ها انتخاب شد.

هفته روابط عمومی که هر سال از 27 اردیبهشت مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی آغاز و تا دوم خردادماه ادامه دارد، توسط فعالان و مدیران این حوزه پایه گذاری شده است.

بر همین اساس در نهمین سال برگزاری هفته روابط عمومی مانند دوره های گذشته، برای هر یک از روزهای این هفته متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و همچنین رویدادهای تقویمی کشور، عنوانی برگزیده شده است.

عناوین روزهای نهمین هفته روابط عمومی به شرح زیر خواهد بود: 27اردیبهشت ماه: روابط عمومی؛ ارتباط و تعامل با ذینفعان 28اردیبهشت ماه: روابط عمومی؛ فرهنگ، هنر و توسعه ارتباطات اجتماعی 29اردیبهشت ماه: روابط عمومی؛ استانداردهای جهانی و بهساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار و عناوین روزهای هفته روابط عمومی اعلام شدند

شعار و عناوین روزهای هفته روابط عمومی اعلام شدند