مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-16اقتصادي

بازار سرمایه، کشور را از مصیبت بزرگ تورم نجات داد


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که بازار سرمایه در سال گذشته کمک بی نظیری در زمینه تامین مالی به دولت کرد، گفت: اگر بازار سرمایه نبود دولت ناچار به افزایش پایه پولی می شد.

- بازار سرمایه دولت را از مصیبت بزرگ تورم نجات داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی دهقان دهنوی در گفت وگویی با عنوان توسعه بازار از طریق بازار در کلاب هاوس با بیان این که بازار سرمایه طی سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی همراه بود، اظهار کرد: بازار سرمایه از یک بازار محدود به یک موضوع ملی و با اهمیت در همه عرصه ها تبدیل شده است و یکی از دلایل آن حضور گسترده مردم در این بازار است.

وی ادامه داد: تعداد سهام داران در سال گذشته به شدت افزایش یافت که مقارن شد با حضور سهام داران عدالت در بازار و این موضوع باعث حضور 57 میلیون کد سهام داری در بازار شد.

تامین مالی 680هزار میلیارد تومانی کشور از بازار سرمایه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه از تامین مالی 680هزار میلیارد تومانی کشور از بازار سرمایه خبر داد و گفت: بازار سرمایه به نقطه ای رسیده است که در برنامه ریزی های اقتصادی کشور باید در نظر گرفته شود.

دهقان ادامه داد: رویکرد جدیدی که در بازار دنبال می شود این است که برای توسعه بازار از پتانسیل های عظیم داخل بازار استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرمایه، کشور را از مصیبت بزرگ تورم نجات داد

بازار سرمایه، کشور را از مصیبت بزرگ تورم نجات داد