مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-16سياسي

انتقاد ایران از بهره برداری سیاسی کیف از موضوع هواپیما اوکراینی


سخنگوی وزارت امور خارجه اظهارات دبیر شورای امنیت ملی اوکراین را در مورد عمدی بودن سانحه هواپیمای اوکراینی در مصاحبه با رسانه کانادایی قویا رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خطیب زاده در این ارتباط اظهار کرد: این که به رغم همه توضیحات و گزارش های تخصصی و کارشناسی، برخی مقامات اوکراینی همچنان به اظهارات سیاسی و مبهم خود ادامه می دهند و فرضیه های ذهنی و سفارشی خود را در بستر رسانه ای مطرح می کنند، باعث تاسف است.

خطیب زاده افزود: به نظر می رسد برای مقامات اوکراینی نه حل و فصل این سانحه تلخ در چارچوب واقعیات عینی و کارشناسی و نه کاهش آلام خانواده های قربانیان اولویت دارد، بلکه سعی می کنند با مستمسک قراردادن این سانحه، مشکلات داخلی یا روابط خارجی خود با سایر کشورها را به این حادثه دردناک مرتبط کرده و از آن بهره برداری سیاسی کنند و روشن است که چنین سوء استفاده های سیاسی تا چه حد غیر قابل قبول است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را برای مذاکره با همه طرف ها در چارچوب قانون و عرف بین المللی بار دیگر اعلام می کند و به همه طرف ها توصیه می کند در اظهارات خود از چارچوب منطق و قانون خارج نشوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ایران از بهره برداری سیاسی کیف از موضوع هواپیما اوکراینی

انتقاد ایران از بهره برداری سیاسی کیف از موضوع هواپیما اوکراینی