مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-16اقتصادي

افتتاح طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر


عملیات اجرایی طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر  با اعتبار 80 میلیارد ریال وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،با حضور سلیمانی ، طرح آبرسانی  و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر افتتاح شد.

صادق حقیقی پور با اشاره به اجرای پروژه طرح آبرسانی اظهار داشت: این پروژه با اعتبار 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی در استان اجرایی شده است.

وی افزود:عملیات اجرایی تکمیل مخزن سه هزار و 500 متر مکعبی،احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی،ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تجهیزات برقی در تاسیسات آب شرافت شهرستان شوشتر از اقدامات انجام شده برای افتتاح این پروژه است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به هدف اجرایی این پروژه بیان کرد: تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این پروژه است.

رییس هیئت مدیره آبفا استان،  به پروژه اصلاح شبکه در شهر شرافت نیز اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعابات خانگی شهر شرافت نیز اجرا شده است.

حقیقی پور با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت گفت: یکی از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه کاهش میزان پرت و هدر رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر

افتتاح طرح آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر