مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-16سياسي

مسؤولان نگذارند چرخ تولید از حرکت بایستد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی خطیب جمعه ساری در خطبه مجازی نماز جمعه این هفته از مصلی همزمان با نخستین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تاکید بر روزه داری توسط افزادی که معذوریت ندارند، اظهار کرد: این ماه بهترین فرصت برای برخوداری از مواهب الهی است اگر باتقوا باشیم.

وی با اشاره به فرموده امام علی(ع) در توصیف پیغمبر اکرم (ص)، گفت: پیامبر اکرم دارای سه ویژگی مهم بودند، اول اینکه مخاطبانش محدود به زمان و مکان خاصی نیست و تا قیامت ادامه دارد، دوم اینکه؛ هدفش رساندن کل بشریت به رحمت الهی است و سوم اینکه کتاب کریمی با نام قرآن مجید که از قداست بالایی برخوردار است، از معجزه و دستورالعمل معهم این حضرت است.

محمدی لایینی تصریح کرد: قرآن کریم به قدری عزیز است که هر آن چیزی که به آن ربط پیدا کند بزرگ و عزیز خواهد شد، ماه مبارک رمضان نیز از آنجایی که ماه نزول و ظرف قرآن است از قداست و بزرگی برخوردار است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه باید دل و جان خود را ظرف قرآن کنیم، خاطرنشان کرد: اگر قرآن وارد جان انسان شود آن فرد متحول شده و رنگ و بوی خدایی می گیرد، انسان تحول یافته به وسیله قرآن می تواند دنیا را قرآنی و متحول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان نگذارند چرخ تولید از حرکت بایستد

مسؤولان نگذارند چرخ تولید از حرکت بایستد