مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-16سياسي

تیم مذاکره کننده با مردم صادق باشد/ عین آنچه در مذاکرات می گذرد را بگویید


حال که به هر دلیلی مذاکرات دوباره به جریان افتاده است، متولیان امر با مردم صادق باشند و عین آنچه که در مذاکرات می گذرد را به مردم بگویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در پیام جمعه در خصوص از سرگیری مذاکرات گفت: جا داشت که متولیان امر از گذشته عبرت بگیرند اما حال که به هر دلیل مذاکرات به جریان افتاده است با مردم صادق باشند و عین آنچه که در مذاکرات می گذرد را به مردم بگویند.

امام جمعه شهرکرد افزود: دشمن، دشمن است و نمی توان به عهد او دل بست، چرا که تمام وجود آمریکایی ها پر از مکر است و باید مراقب باشیم که به سرنوشت گذشته مبتلا نشویم.

وی تصریح کرد: تحریم ها برداشته شد چه بهتر، اما اگر نشد هم مهم نیست چرا که کشور توانمند است و راه هایی باز شده که تحریم ها به هرحال بی اثر خواهد شد.

علَم جهاد را به ترسوها نسپاریم نکونام در بخش دیگری از سخنان خود جهاد اصغر را یک ضرورت دانست و گفت: جهاد اصغر یعنی مبارزه مستمر و همیشگی با دشمن؛ مبادا دست از جهاد برداریم که درهای ذلت به روی ما باز می شود.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: برای تداوم جهاد اصغر باید کارها در نظام اسلامی به انقلابیون مجاهد سپرده شود، اگر علَم جهاد را به ترسوها بسپاریم جهادی صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم مذاکره کننده با مردم صادق باشد/ عین آنچه در مذاکرات می گذرد را بگویید

تیم مذاکره کننده با مردم صادق باشد/ عین آنچه در مذاکرات می گذرد را بگویید