مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-16بين الملل

میلیاردر رسانه ای هنگ کنگی به 12 ماه حبس محکوم شد


جیمی لای ، میلیارد هنگ کنگی فعال در حوزه رسانه به همراه 9 تن دیگر از فعالان دموکراسی خواه این دولتشهر امروز جمعه بعد از گناهکار شناخته شدن بابت شرکت در تجمعات غیرمجاز مربوط به اعتراضات ضد دولتی سال 2019 حکم محکومیت خود را دریافت کردند.

- "جیمی لای"، میلیارد هنگ کنگی فعال در حوزه رسانه به همراه 9 تن دیگر از فعالان دموکراسی خواه این دولتشهر امروز جمعه بعد از گناهکار شناخته شدن بابت شرکت در تجمعات غیرمجاز مربوط به اعتراضات ضد دولتی سال 2019 حکم محکومیت خود را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، این نخستین بار است که لای، یکی از برجسته ترین فعالان دموکراسی خواه هنگ کنگ حکم مجازات دریافت می کند و دادگاه 12 ماه حبس برای او در نظر گرفته است؛ کسی که از ما دسامبر بعد از مخالفت با وثیقه اش در ارتباط با یک محاکمه دیگر مرتبط با امنیت ملی در زندان به سر می برد.

امروز حدود 100 نفر شامل دیپلماتهای خارجی، در بیرون از ساختمان دادگاه صف بسته بودند تا یک صندلی برای شرکت در جلسه دادرسی به دست بیاورند.

لای اوایل آوریل از بابت دو محاکمه جداگانه دیگر از جمله در ارتباط با تجمعات غیرقانونی در 18 و 31 اوت 2019 گناهکار شناخته شد.

دولتهای غربی و گروه های حقوق بشری بین المللی از بازداشتهای مکرر او انتقاد کرده و از بابت تضعیف آزادی ها در این کانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیاردر رسانه ای هنگ کنگی به 12 ماه حبس محکوم شد

میلیاردر رسانه ای هنگ کنگی به 12 ماه حبس محکوم شد