مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-16اقتصادي

معرفی یکی از بانک ها به دادستانی در آذربایجان شرقی / خط و نشان برای بانک ها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر اداره، سازمان و یا بانکی که به مصوبات این ستاد عمل نکند به دادستانی و نهادهای نظارتی معرفی می شود.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از بی توجهی و عئم همکاری بانک های خصوصی در استان گفت: بانک های خصوصی باید به وظایف خود در حمایت از تولید عمل کنند وگرنه به دلیل ممانعت از انجام مصوبات قانونی به دادستانی معرفی می شوند.

علی جهانگیری در نشستی با مدیران بانک های خصوصی استان که در محل استانداری برگزار شد گفت: سیستم بانکی در پیش برد اهداف توسعه اقتصادی استان، نقش و وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارد.

  وی ادامه داد: سیستم بانکی استان در دوره شیوع کرونا نیز زحمات بسیار زیادی را متحمل شده است که قدردان تلاش های اثربخش این عزیزان هستیم.

  وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نارضایتی بسیاری از فعالان بخش خصوصی استان از سختگیری ها و بروکراسی های پیچیده اداری در بانک های خصوصی عنوان کرد: این بانک ها   باید علاوه بر اینکه برای اشتغال، تولید و سرمایه گذاری، برنامه داشته باشند در زمینه حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی استان نیز جدیت بیشتری به خرج دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یکی از بانک ها به دادستانی در آذربایجان شرقی / خط و نشان برای بانک ها

معرفی یکی از بانک ها به دادستانی در آذربایجان شرقی / خط و نشان برای بانک ها