مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-16بين الملل

آمریکا خواهان عقب نشینی فوری نیروهای اریتره از تیگرای شد


بعد از جلسه شورای امنیت که با محوریت تحولات منطقه تیگرای اتیوپی برگزار شد، آمریکا از نیروهای اریتره خواست تا به صورت فوری منطقه تیگرای را ترک کنند.

- بعد از جلسه شورای امنیت که با محوریت تحولات منطقه تیگرای اتیوپی برگزار شد، آمریکا از نیروهای اریتره خواست تا به صورت فوری منطقه تیگرای را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین المللی درمورد موارد نقض حقوق بشر در تیگرای اتیوپی شده و بر لزوم خارج کردن نیروهای دولت اریتره از این منطقه به صورت هرچه سریع تر تاکید کرد.

وی نسبت به نابسامانی اوضاع انسانی و حقوق بشر در تیگرای، نگرانی شدید خود را ابراز کرده و گفت که گزارش های موثقی مبنی بر این امر وجود دارد که نیروهای اریتره یونیفورم نظامی اتیوپی را به تن می کنند تا برای مدت نامعلومی در تیگرای بمانند.

نماینده آمریکا با بیان اینکه نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی مبنی بر تجاوز و دیگر اقدامات خشونت جنسی شدید غیرقابل توصیف، احساس هول و وحشت می کند، خواهان سپردن عاملان این جنایت ها به دست عدالت شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا خواهان عقب نشینی فوری نیروهای اریتره از تیگرای شد

آمریکا خواهان عقب نشینی فوری نیروهای اریتره از تیگرای شد