مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-16حوادث

آتش سوزی سنگین در خیابان پاییز شیراز/ حریق به طور کامل مهار شده است


ساعت 11 و 26 امروز 27 فروردین ماه آتش سوزی سنگینی در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان پاییز شیراز رخ داد که در پی آن 15 نفر از شهروندان در طبقات مختلف این مجتمع پنج طبقه محبوس شده بودند و با تلاش آتش نشانان پنج ایستگاه نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پیش از ظهر امروز در تماس با سامانه 125 آتش نشانی شیراز گزارش یک آتش سوزی گسترده در مجتمع مسکونی غزال واقع در خیابان پاییز در شیراز داده شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از اعزام آتش نشانان پنج ایستگاه به محل حادثه خبر داد.

محمدهادی قانع در گفتگو با خبرنگاران درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: در این حادثه چندین نفر از شهروندان در طبقات این مجتمع گرفتار شده بودند که با اعزام نیروهای آتش نشان با ده خودروی عملیاتی و 25 نفر آتش نشان به محل اعزام شدند که به محض ورود به محل حادثه متوجه می شوند دو دست گاه خودرو در محل دچار آتش سوزی شده اند و شدت دود به حدی است که دود در طبقات پراکنده و 15 نفر محبوس شده اند.

  وی افزود: در این شرایط همکاران به سه اکیپ تقسیم شدند که اکیپ اول نسبت به مهار آتش اقدام کرده، اکیپ دوم جهت تخلیه دود اقدام کرده و اکیپ سوم نسبت به بازدید از کلیه طبقات و نجات جان شهروندان اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی سنگین در خیابان پاییز شیراز/ حریق به طور کامل مهار شده است

آتش سوزی سنگین در خیابان پاییز شیراز/ حریق به طور کامل مهار شده است