مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-16اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی در شرق کشور/ باد و گرد و خاک در 7 استان


شنبه (28 فروردین) در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده رخ خواهد داد.

- شنبه (28 فروردین) در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد که امروز- جمعه (27 فروردین) سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال است.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس آخرین داده های هواشناسی در روز جمعه (27 فروردین) سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال است، اظهار کرد: بر این اساس در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، سمنان و گلستان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ، در استان های خراسان جنوبی، یزد، ارتفاعات کرمان و شرق اصفهان بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی افزود: شنبه (28 فروردین) در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه یکشنبه (29 فروردین) ارتفاعات استان های اصفهان، یزد، فارس و کرمان در روزهای دوشنبه و سه شنبه (30 و 31 فروردین) ارتفاعات هرمزگان و کرمان و جنوب س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی در شرق کشور/ باد و گرد و خاک در 7 استان

فعالیت سامانه بارشی در شرق کشور/ باد و گرد و خاک در 7 استان