مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-16سياسي

رژه روز ارتش به صورت خودرویی برگزار می شود


با توجه به ضرورت اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی صرفا به صورت محمول و خودرویی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز ارائه شود.

سخنگوی ارتش تصریح کرد: رژه ارتش با شعار مدافعان وطن ، یاوران سلامت ، حاوی پیام ارتش در پاسخ قاطع به هر نوع تحریم، تهدید و اقدام شوم دشمنان و همچنین امید بخشی به ملت شریفمان در حرکت جدی تر در مسیر تولید و خوداتکایی برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی خواهد بود.

تقی خانی بیان کرد: برنامه های گرامیداشت روز ارتش از سالروز شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز شده و تا سالروز شهادت شهید قرنی ادامه خواهد داشت و به منظور تبیین جایگاه و نقش ارزنده و عالی قدر شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین استحضار مردم شریفمان از نقش آفرینی ارتش در برهه ها و صحنه های مختلف، برنامه های رسانه ای از جمله مستندهای تلویزیونی و رادیویی، نماهنگ، موشن گرافی و .

تولید شده که از سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی آغاز شده و در قالب های مذکور تا سالروز شهادت شهید سپهبد قرنی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی افزود: با تعامل و همکاری خوب اهالی محترم رسانه در مطبوعات ، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی، محتواهای متنوع و تأثیرگذار هم در قالب یادداشت، گزارش، گفتگو تولید و منتشر شده و ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه روز ارتش به صورت خودرویی برگزار می شود

رژه روز ارتش به صورت خودرویی برگزار می شود