مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-16اقتصادي

باقیمانده سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می شود


سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت گفت: پنجاه درصد باقیمانده سود سهام عدالت بزودی به دارندگان این سهام پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، حسین فهیمی درباره پرداخت سود سهام عدالت گفت نخستین بار توزیع سود سهام عدالت از طریق ساز وکار بازار سرمایه انجام شد و بر اساس میزان سود سهام هر فرد و میزان سهم باقی مانده افراد محاسبه شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم شورای عالی بورس 50 درصد این سود در روزهای پایانی سال گذشته پرداخت شد و پرداخت بقیه سود منوط به این است که شرکت ها سود خود را به شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت کنند که تلاش می کنیم در روزهای آینده این کار انجام شود.

فهیمی گفت: ممکن است اشکالاتی در شماره حساب های اعلامی افراد وجود داشته یا اصلاح مشخصاتی داشته اند بنابراین هموطنانی که هنوز 50 درصد اول را دریافت نکرده اند می توانند از طریق تماس با مرکز پیام سهام عدالت با شماره 1569 این موضوع را پیگیری کنند.

وی درباره ارائه کارت های اعتباری سهام عدالت گفت: زیر ساخت های این کار انجام شده و هم اکنون در اختیار بانک ها قرار گرفته است.

فهیمی افزود: تأمین اعتبار لازم برای اعطای این کارها باید از طرف بانک ها انجام شود که در شرایط فعلی در بانک ملی و تجارت این کار انجام شده و مشمولان سهام عدالت که در این دو بانک حساب دارند می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقیمانده سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می شود

باقیمانده سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می شود