مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 21:402021-04-15سياسي

«جبهه اصلاحات ایران» تصمیم گرفت/ اصلاح طلبان چطور کاندیدای خود را انتخاب می کنند؟


هرچقدر که اصولگرایان تاکنون بلاتکلیف و سردرگم نشان داده اند و اختلافات ریز و درشت شان عیان شده، اصلاح طلبان دست کم با یکدیگر مشکل چندانی ندارند و به نسبت منسجم پیش روی می کنند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: اصلاح طلبان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری برخلاف چند دوره گذشته تصمیم گرفته اند که تصمیم هایی سازمانی و منسجم تر اتخاذ کنند؛ تصمیم هایی که شفاف باشد و سازوکار آن از پیش تعریف شده و مشخص.

در دوره های قبل هر از گاه این انتقاد به اصلاح طلبان وارد می شد که تصمیمات شان مانند دیگر نهادها و جریان های سیاسی کشور و البته برخلاف آنچه این جریان سیاسی مدعی است، پشت درهای بسته اتخاذ می شود و معلوم نیست بر اساس چه روندی به تصمیم رسیده اند.

وقتی فردی به عنوان کاندیدای نهایی معرفی می شد، افکار عمومی و پایگاه اجتماعی حامی اصلاح طلبان مطلع نمی شد که چگونه این فرد به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب شده و چه روندی طی شده که این، خروجی اش بوده است.

اما این دوره متفاوت است و اصلاح طلبان قصد دارند در چارچوب نهاداجماع سازشان که همان جبهه اصلاحات ایران باشد، تصمیمات را بر اساس سازوکارهای از پیش تعیین شده اتخاذ کنند.

بر این اساس این نهاد بعدازظهر دیروز مراحل رسیدن به کاندیدای نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جبهه اصلاحات ایران» تصمیم گرفت/ اصلاح طلبان چطور کاندیدای خود را انتخاب می کنند؟

«جبهه اصلاحات ایران» تصمیم گرفت/ اصلاح طلبان چطور کاندیدای خود را انتخاب می کنند؟