مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-15سياسي

بررسی پرونده فارغ التحصیلان دانشسراها/ بلاتکلیفی 50 هزار معلم در آستانه بازنشستگی


عضو کمیسیون آموزش دیده بان شفافیت و عدالت کشور گفت: اخیراً وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای مبنی بر عدم احتساب فاصله فراغت از تحصیل با استخدام فارغ التحصیلان دانشسراها صادر کرده است که در واقع افرادی که در شرف بازنشستگی هستند با این اطلاعیه، - خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: طی هفته های گذشته، موضوعی باعث رنجش تعدادی از خواستار پیگیری هستند.

*گلایه های 50 هزار معلم در آستانه بازنشستگی علی امرایی عضو کمیسیون آموزش دیده بان ه نیرو جذب می کرد؛ یکی از طریق متعهدین خدمت که به دانشگاه تربیت معلم می رفتند.

این گروه دیپلم داشتند و برای اخذ کارشناسی به دانشگاه می رفتند که برای این دسته، حکم رسمی صادر می شد؛ دسته دوم، دانشسراها بود که صدور حکم رسمی منوط به نیاز نیروی انسانی در آموزش و پرورش بود.

  * ماجرا از کجا شروع شد؟ امرایی اضافه کرد: اخیراً وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه ای مبنی بر عدم احتساب فاصله فراغت از تحصیل با استخدام فارغ التحصیلان دانشسراها صادر کرده است که در واقع افرادی که در شرف بازنشستگی هستند با این اطلاعیه چند سال باید اضافه خدمت کنند.

وی با بیان اینکه این اطلاعیه حدود 50 هزار نفر از معلمان را شامل می شود، گفت: افرادی از سال 70 تا 74 در دانشسراها مشغول به تحصیل شدند اما در آن زمان سال جزو سابقه حساب می شد اما دیوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده فارغ التحصیلان دانشسراها/ بلاتکلیفی 50 هزار معلم در آستانه بازنشستگی

بررسی پرونده فارغ التحصیلان دانشسراها/ بلاتکلیفی 50 هزار معلم در آستانه بازنشستگی