مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 18:002021-04-15پزشكي

بیماران خاص فیروزکوه برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند


سرپرست شبکه بهداشت شهرستان فیروزکوه گفت: بیماران خاص برای دریافت واکسن کرونا با کارت ملی و مدارکی که دال بر اثبات بیماری باشد می توانند در ساعات اداری به درمانگاه 7 تیر واقع در میدان راه آهن فیروزکوه مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

- دکتر سید عبدالمجید حسینی سرپرست شبکه بهداشت شهرستان فیروزکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت بیماران کرونا یی شهرستان اظهار کرد: ما هم اکنون تعداد 20 بیمار ایزوله تنفسی داریم که تست 12 نفر از آن ها مثبت شده و 4 نفر منفی و چهار نفر نیز پیگیری جواب دارند.

وی در خصوص واکسینه کووید-19 در شهرستان فیروزکوه گفت: بعد از واکسینه شدن افراد واجد شرایط در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان ما مرحله بعدی واکسیناسیون را شروع کردیم که واکسیناسیون بیماران دارای بیماری های خاص و پاکبان ها است که برای 15 پاکبان 30 دوز واکسن سینوفارم آورده شده که برای هر پاکبان 2 دوز استفاده می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در ادامه افزود: برای 45 بیمار دارای بیماری خاص نیز 90 دوز واکسن در نظر گرفته شده که شامل بیماران تالاسمی، دیالیز، هموفیلی و چند بیماری نادر است.

دکتر حسینی بیان کرد: بیمارانی که این بیماری ها را دارند با کارت ملی و مدارکی که دال بر اثبات بیماری باشد می توانند در ساعات اداری به درمانگاه 7 تیر واق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران خاص فیروزکوه برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند

بیماران خاص فیروزکوه برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند