مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-15اقتصادي

تولید گوشت مرغ در کشتارگاه های آذربایجان غربی بیش از نیاز مصرفی بازار است


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از تولید روزانه بیش از 270 تن گوشت مرغ در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر نیاز استان برای مصرف مرغ به صورت روزانه 210 تا 230 تن است که این میزان تولید بیش از نیاز استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، امید خلیل زاده در جلسه ویبنار قرارگاه ساماندهی مرغ کشور که با حضور معاون بهبود تولیدات دامی و معاون توسعه بازرگانی روزانه 210 تا 230 تن است که این میزان تولید بیش از نیاز استان است.

مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی به اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار مرغ از طریق این اداره اشاره کرد و افزود: برای کنترل بازار مرغ و تنظیم بازار اداره کل دامپزشکی استان اقدام به تشدید کننترل و نظارت بهداشتی بر مراکز کشتارگاه های استان در قالب استقرار نیروهای دولتی در این مراکز برای جلوگیری از مشکلات احتمالی کرده است.

وی اضافه کرد: تشدید نظارت بر مراکز عرضه و واحدهای قطعه بندی رعایت ضوابط ابلاغی و کنترل بهداشتی تولیدات و نظارت شبکه های دامپزشکی با محوریت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها در مورد رعایت سن کشتاری از دیگر اقدامات اداره کل دامپزشکی برای تنظیم بازار مرغ بوده است.

خلیل زاده یادآورشد: اعلام روزانه آمار تولید و هماهنگی با جهاد کشاورزی استان در خصوص میزان جوجه ریزی و ورود مرغ زنده به کشتارگاه ها و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گوشت مرغ در کشتارگاه های آذربایجان غربی بیش از نیاز مصرفی بازار است

تولید گوشت مرغ در کشتارگاه های آذربایجان غربی بیش از نیاز مصرفی بازار است